tirsdag 1. september 2009

Anette tester studieteknikk #1

Ja. For nå har det seg slik at etter at jeg flyttet, fikk jeg et fint lite skrivebord. Som regel ville jeg trasket bort til lesesalen, leitet en gooood stund for så å finne et sted jeg kunne lese litt før forelesningen begynner..
Men! Jeg har enda ikke funnet noen god studieteknikk, og klokken er allerede 10.00 (og jeg skulle egentlig vært på biblioteket). Så jeg har bestemt meg for følgende: Lese hjemme i noen timer, prøve ut den nye studieteknikken min(orker ikke forklare hva den går ut på), sende mobilen på reperasjon. I stedet for å sitte her:
Så sitter jeg i majorstueveien31b og geeker. Det er kanskje ikke det lureste, men det finnes noen gode sider med dette. 1. Jeg kommer i gang fortere. 2.Jeg har ubegrenset tilgang på mat, altså hvis jeg blir trøtt så er det kun å ta turen ut på kjøkkenet. 3.Jeg kan høre på musikk(høyere musikk enn lesesalen hvertfall), og jeg får selskap av Jonathan from Spotify i tillegg.



/Trondsen

Ingen kommentarer: