onsdag 30. september 2009

I live for glitter, not you

"ÅÅÅHhhhh, nå skal det bli deilig med en varm dusj, og bare slappe helt av med god pasta til middag!!!!!" tenkte jeg da jeg endelig hadde kommet meg trygt og sliten innenfor døra etter jobb. Men NEEEIDA, det skulle selvfølgelig ikke være tilfellet. Ikke nok med at jeg punkterte sykkelen igår OG at det er ca 40minus ute når jeg sykler til jobb klokka 08.00, og hjem klokken 16.00, men jeg klarte selvfølgelig å glemme og sette melka inn i kjøleskapet i dag morges! Så for å lage meg middag, måtte jeg igjen ta fatt på sykkelen og sykle de lange 2kilometerne til butikken (greit, 2km høres ikke så ille ut, men det var MOTVIND, jeg var dritsliten og jeg skulle bare ha 2,5dl melk)

På trass kjøpte jeg litt ekstra.. Den nescafe-greia er forresten usannsynlig stor, og det er selvfølgelig ikke denne luksuskaffen jeg skal leve på når jeg blir student i januar! Da er det aroma-kaffe for 9,9o på ICA! Jeg må også fortelle dere at han som var før meg i køen kjøpte BLÅMUGGOST(!!) Jeg trodde bare det var Andrea og mor som spiste dette. Jeg mener, den er BLÅ, og smaker MUGG (ja, jeg har faktisk smakt)!
Dette ble forresten middagen min (i tillegg til pasta, selvfølgelig) har jeg nevnt at jeg elsker karamell?;

Og siden jeg ikke klarer å blogge uten å nevne Robert Pattinson, eller Twilight, SE hva jeg fikk i posten igår!!! Hurra!!;

Nå har jeg trøstebestilt noen billige og fine ting fra Forever21. Så nå er jeg lykkelig igjen. Takket være f21 og Robert Pattinson/m

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Blåmuggost faktisk, høres bra ut :P
Hvor du skal studere da? :)

drittfjes sa...

hehe, ja. du burde smake, slik at du kan forstå hvor vondt det faktisk er! ;)
Jeg skal studere jus på uio :)
/m

Lisa Marie sa...

Aaaah, Robert Pattinson! Jeg får vondt i meg! .......................