onsdag 23. september 2009

Lei

Dette er ikke et interessant eller vittig innlegg.

Men. Av en eller annen grunn har jeg plutselig dritlyst til å blogge (?!), ca for andre gang siden jeg fikk bloggen. Jeg har selvfølgelig glemt kameraet mitt hos Sarah, så det vanvittig gøye innlegget mitt om Danmark får vente til jeg får det tilbake.

Jeg har nå offisielt blitt tidenes leieste person. Jeg kjøpte dette tyske magasinet fordi; det fulgte med en gratis ROBERT PATTINSON TATOVERING(!!!!) True story! Jeg skal spare den til en helt spesiell anledning. Jeg burde egentlig hamstret bravo-blader, slik at jeg alltid hadde en tatovering på lur, men bladet kostet jo tross alt 17,- Og tross alt, så er jo Green Day og Hannah Montana nesten like bra.

NÅ hører jeg forresten på Lykke Li, laster ned Gossip Girl, spiser knekkebrød i senga(kjempelurt) og sikler til alle Robert Pattinson-bildene jeg kommer over. Har jeg forresten fortalt dere at jeg begynte å grine da jeg så Twilight her om dagen? Jeg innså i noen sekunder at det aldri kom til å bli meg og Rob, jeg gråt i flere timer.


Istedet for å fortelle dere om hvor patetisk jeg er (siden dere allerede vet det), så skal jeg vise dere vårt (drittfjes) forsøk på å ta ett nytt header-bilde. Det gikk jævelig bra!;

Så det er altså det jeg gjør i stedet for å rydde rommet og betale parkeringsboten min, som jeg egentlig snart burde gjøre..
Jeg advarte dere om at dette innlegget (bortsett fra Robert Pattinson bildene, seff) ikke var verd og lese... /malin

1 kommentar:

Lisa Marie sa...

Lei ? - NO WAY! roooooooooobert my love!