søndag 27. september 2009

Jævla justival

Det lille hyggelig vorsspillet som jeg var på i går, bestemte seg for å dra på byen når klokken nærmet seg halv ett. Siden det finnes minimalt med steder der folk på 20- kommer inn, tok vi turen innom justivalen. Det var egentlig relativt ok, sett bortifra en del innpåslitne folk og litt rølp. Egentlig var kvelden ganske så hyggelig, frem til jeg mister/blir frastjålet lommeboken min! Er det mulig?? Heldigvis hadde jeg ingen verdisaker der, bortsett fra husnøklene. Men det å miste nøkler til hus er faktisk krise.! Jeg er veldig sint nå!

Jeg kan virkelig ikke få det til å stemme at jeg har mistet lommeboka, så da er den vel mest sannsynlig stjålet. Og jeg kan tenke meg tyven ble skuffet da han/hun så innholdet: Studentbevis, gamle russekort (cry, hvis de er borte da), husnøkler, trikkekort og kvitteringer. Kos deg med deg du! Jævla jusfolk...

(Hvis det da skulle vise seg at jeg finner lommeboken igjen, skal jeg med glede endre mitt kritiske syn på jusfolka og hele justivalen.)



/Anette

Ingen kommentarer: