lørdag 26. september 2009

CutCopy

Hvis jeg må oppsummere blitzkvelden min med ett ord, blir det: skuffende! Virkelig. Da vi kom dit måtte vi betale oss inn. Og det var først da vi var inne at det stod at konserten begynte klokken 12 og ikke klokken 10. Forresten var det ikke ølsalg der heller, og folka var langt ifra freshe&kule (slik jeg så dem for meg i 9.klasse.) De var rett og slett relativt kjipe, og ganske skittne.

Gothersammenkomsten var heller ikke noe å rope hurra for. Det var lite folk der, og til tross for ølsalget var det usannsynlig dyrt. Eneste høydepunkt var det rosa toalettet. For å si det sånn, kvelden endte halv tolv hjemme på majorstua, og da hadde jeg allerede presset i meg et halvt brød fra 7/11, bare for å ha noe gjøre.

Idag har jeg ingen planer om å sosialisere meg med blitzerne. Jeg skulle egentlig lest, men slik jeg ser det, er ikke lørdag en ideel dag å lese på. Jeg skal heller på klassevors om ikke så altforlenge. Siden jeg driver og stjeler spotify-accounten til en viss person, har jeg i det siste fått sansen for et band som heter CutCopy. Det er faktisk ikke så galt. Jeg har heller ingen bilder fra verken gårsdagen eller idag, så jeg slenger likesågodt inn et bilde av CutCopy. Verdt å sjekke ut :)
/Anette

Ingen kommentarer: