tirsdag 22. september 2009

Irritasjonsmoment!

Da var jeg tilbake i Oslo (igjen). Det var meget bittert å sette seg på Sørlansekspressen klokka 7 på morgenen, for så å sitte 5timer på buss før jeg skulle på skolen! Det var rett og slett en forferdelig busstur, og det så ikke ut til at noenting fungerte slik det skulle..

Jeg skjønner ikke om det er meningen at det er internet på Sørlandsekspressen eller ei. Forrige gang fungerte det på mobilen, så jeg var meget opitiskmistisk da jeg skrudde på dataen for å sjekke. Det fungerte altså ikke..

Så jeg ble veldig sur. Og siden jeg har blitt så kjekk og fått rynker så slenger jeg ut dette bildet som illustrerer hvor kjipt jeg hadde det på bussen. Og akkurat da jeg ikke trodde jeg kunne få det så veldig mye verre....


SKJER DETTE:



Jeg vet at jeg har utrolig vakre lår, men jeg måtte bare ta bilde for å illustrere hvor ufattlig LITEN beinplass jeg hadde i 4(!) timer! Altså, jeg har ikke akkurat den største lengden på beina, og jeg pleier som regel å ha relativt god beinplass, men når personen foran deg skrur setet HELT BAK og nærmest ligger med flassehodet sitt i fanget ditt, så er det ikke så lett å bevege seg. Jeg hadde store problemer med å finne en god stilling, og jeg hadde ikke noen som helst sjanse for å kunne lese. Forbanna kvinnemenneske! Jeg ble selvsagt ufattelig irritert, og det virket ikke som hun forstod at det var noe galt i å ligge på de andre passasjerene i bussen. Jeg gav henne selvsagt blikket da hun gikk av, og siden jeg er ei pingle ville jeg ikke si ifra. Neste gang skal jeg riste setet i stykket så hun skjønner at det ikke er akseptabelt å sove på meg.
Og hvis jeg ser henne igjen, skal jeg si ifra, og si at hun trenger å kjøpe head&shoulders. Hvis jeg må studere hodebunnen til folk burde de virkelig ikke flasse som Christian Ingebritsen.


/Anette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, voldsomt til uflaks.

Anonym sa...

hahahahaahha!!

Kikki sa...

Hahaha flasse som Christian. ilu Anette!