tirsdag 29. september 2009

Jeg føler meg halvdød...

Jeg følte meg helt død i dag til morgenen. Jeg hadde kjempevondt i halsen, og jeg var trøttere enn noensinne. Æsj. Jeg orket ikke stå opp så tidlig som jeg skulle, fordi jeg trodde jeg skulle dø av slitthet. En meget dårlig start på dagen.

Jeg ble også veldig overrasket da jeg skrudde på mtv, og denne videoen dukket opp:

Jeg syntes virkelig de overdriver litt når det kommer til videoer. Det ser ut om de er veldig opphengt i fantasy, og hele greia minner meg om et litt kleint fantasyspill på ps2 som jeg spilte da jeg var liten. Men hei, musikken er bra da :)

Det som derimot ikke er kjipe nyheter er 1) Jeg fant en minnepenn med masse gamle bilder av oss på. Det var utrolig vittig å se. Når jeg ser på bildene, ser jeg at vi har forandret oss en del, og godt er det :) Men det var veldig koselig å finne igjen bildene. Det var utrolig mange, så jeg slenger bare ut noen random bilder, siden jeg ikke orket lete gjennom for å finne noen bra. Og 2) Justivalen sendte med mail og sa at de hadde funnet lommeboken min. Hvis alt innholdet er der, og jeg faktisk var så sløv at jeg klarte å miste lommeboka, skal jeg gi min takk til justivalen og kjefte litt på meg selv. Jeg tror fremdeles at det var noen som stjal den, og at de ble de like skuffet som de som ranet russebilen vår ble da de åpnet opp døra. For det var faktisk ingenting av verdi der.!

Når det er sagt, skal jeg på pizzabaking idag. Ja, jeg har faktisk et sosialliv. Det hadde dere ikke trodd. Likevel skal jeg hjem til min kjære hjemby og besøke mine fine venner igjen :) Jeg gleder meg. Først skal jeg ta vaksine mot livmorhalskreft da. Nei, det er ikke tull.





Jeg elsker at Malin hadde blondt hår og piercing før. :) Hun var så søt da! Forresten, bildet av Andrea er fra den ene gangen vi lekte macgyver og løp rundt i hager til folk og klatret opp fjell&snek oss under gjerder. Og Sarah hadde faktisk blondt hår og bob før. Fine tider :)

/Anette

1 kommentar:

christine sa...

Anette! sist du oppdaterte meg fikk jeg med meg at du kommer hjem til onsdag, satser på at det fortsatt er planen, in that case, by-date med meg og ingrid på torsdag. tidlig. begynner på (slitt)jobb klokka fire... btw, fant noen über gamle bilder jeg også, ære være id-pudder og ny klesstil. hugz