fredag 25. september 2009

Jeg skal bli blitzer nå..

Jeg skal på konsert på Blitzhuset i Oslo idag. Siden min indre raddis alltid har hatt et ønske om å besøke blitzhuset (vel og merke da jeg syntes det var kult), sier jeg ikke neitakk når min søster drar jeg med på konsert. Jeg er der vel mest for å se på alle blitzerne og drikke øl, men hei, det er er sikkert bra musikk da..

Hvis alt går etter planen, bærer turen videre til en slags gotherpub.! Jeg må til mitt forsvar si at jeg driver og tester ut ulike menneskemengder, og hvilke jeg passer best sammen. Jeg tror jeg skal holde meg til de "normale". Anyways. Til ære for denne flotte dagen, har jeg gått grundig til verks.


Jeg bestemte meg for å farge håret mitt! Nå blir det helt SORT! Neida, det blir lysebrunt. Egentlig måtte jeg farge det fordi etterveksten min var usannsynlig tydelig, og jeg ble lei meg da jeg så meg i speilet på toalettet. Og jeg kunne ikke funnet et bedre tidspunkt!

Selvsagt må jeg gå med den mørkeste sminken jeg finner, og neglelakken er jo også SORT! (Egentlig er den mørkelilla, siden jeg ikke har mer igjen av sort).

Jeg måtte selvsagt ha bildene i SORT/hvitt, til ære for denne gother/blitzer dagen. Nå er jeg snart klar til å rave med alle de skumle folka i Oslo. Jeg kommer til å rapportere tilbake så fort jeg får sjansen i morgen. Blitzhuset, je!

/Anette

Ingen kommentarer: