mandag 28. september 2009

Lesestoff

Nå ligger jeg med vått hår i sengen og ser på flight of the conchords på youtube. Jeg har nettopp JOGGET for andre gang på tre dager(!!) og skal på øyeblikket sette på Twilight-filmen.
Men først tenkte jeg bare at jeg skulle vise dere hvor lite plass det er igjen på bokhyllen min! Den er riktignok ikke så stor, men jeg føler meg likevel ganske smart nå som den ikke har en centimeter til overs. Det er en nok så blandet forsamling med bøker du finner på den. Jeg har alt fra yoga og prinsesse-bøker til dårlige krimbøker av Jo Nesbø. Mine favoritter er Twilight-sagaen (selvfølgelig), Maskeblomstfamilien av Lars Saabye Christensen og Banksy-boken.
Når vi er inne på lesestoff.. SE på alle bladene jeg har kjøpt denne måneden! Jeg kommer til å gå personlig konkurs pga. alle de fristende fjortizbladene med bilder av Robert Pattinson i!
/blogghora(malin)

Ingen kommentarer: