mandag 14. september 2009

Kristiansand

Da har jeg omsider fått dratt flesket mitt hele veien fra Oslo til Kristiansand, og jeg liker det. Ting er, vel, slik som de alltid har vært her nede. Veldig lite forandring på en måned, bortsett fra at mamma har malt alle dørene i huset hvite(!). De siste 48timene har jeg sittet leenge på buss, vært på besøk hos JørgenJoacim og sett på Tv2Nyhetskanalen hvor de driver og preiker om valget. Jeg begynner å grine hvis det blir borgerlig regjering. Jeg skulle egentlig ønske at jeg ikke hadde forhåndsstemt i Oslo, for da kunne jeg vært med på valget i dag. Men, jeg skal besøke min kjære Malin idag, så da går det greit :) Siden det er så "kult" å blogge om politikk, tenkte jeg at jeg skulle slenge inn dette bildet her, som viser hva jeg stemte:




Ellers har jeg fått sideskill som DonaldTrump, så jeg er relativt digg for øyeblikket. Dette bildet er forresten fra lørdag (før jeg reiste), siden jeg syns det er så gøy å legge ut bilder av meg selv.


Og dette var hva jeg hadde med meg hjem. Det ser ikke så galt ut, men det er det tungste jeg noensinne har bært på!! Det var helt grusomt. Jeg har fremdeles sånn muskelgreie i skuldra pga veska. Et tipst, (nei, det er skrivefeil med vilje), ALDRI pakk data i veska, det er ikke verdt det.

Sååeh, nu skal jeg se om jeg får lest litt, før jeg drar meg bortover mot Greipstad. Forhåpentligvis får jeg truffet på hunden før jeg stikker :)

/Tronsen

Ingen kommentarer: