onsdag 16. september 2009

Min aller første BOT!

Jeg har ventet på denne dagen en stund nå. Dagen da jeg skulle få min første bot. Jeg har hatt bil sertifikatet i godt over et halvt år nå, så det var virkelig på tide. Jeg skulle bare ønske at det hadde vært en litt kulere bot enn "feilparkering"! Jaaada. Jeg klarte (selvfølgelig) å parkere på en parkeringsplass som var reservert for bevegelseshemmede. Men, hallo, det var klokka 20.00(!!) + at det var veldig dårlig oppmerking!
Men jeg bare lurer på, hvem som kom på å lage boten så mikroskopisk liten? Jeg fikk ikke øye på den før jeg hadde kjørt et ganske godt stykke.

Sminkefri og glad

MEN! Over til noe helt annet, stortingsvalget 2009! Jeg stemte selvfølgelig på;

AP-skjorta er selvfølgelig på. Og takk for rosen AP (var bare dumt at jeg fikk den på lørdagskvelden)!
Over til noe helt annet, IGJEN. Se hva jeg fikk i posten! :D :D "the haunted airman" ser jo bare fantastisk dårlig ut. Gleder meg til å se dem!!!!

Hvis jeg skal beskrive denne bloggen, og dens forfattere med ett bilde, må det være dette;

Dette gjør jeg nå;
Lurer på hvorfor I-Dcoverene alltid er så fine?!

Drikker kaffe og leser ELLE


Totalt uinteressant og usammenhengende blogginnlegg. Men, nå må jeg faktisk legge meg. Sneiks/m

Ingen kommentarer: