mandag 31. august 2009

Du blir hva du spiser

Jeg lever et fattig studentliv i Oslo, og har de siste ukene levd på knekkebrød og en type pålegg. Alt ettersom hva jeg kjøpte inn for uka. Middag har jeg hatt opp til to ganger (maks!) i uka, og jeg har lært meg å sette pris på en utrolig kjip pulverkaffe. Men! Idag var jeg på matshopping. Selv om jeg kommer til å utvikle anoreksia i løpet av neste måned fordi jeg ikke kommer til å spise nok, har jeg idag bestemt meg for å faktisk kjøpe inn mat(!). Nå lever jeg for så vidt det gode liv, med brød og alt. Jeg gidder fremdeles ikke lage middag til meg selv, men jeg har i alle fall muligheten. Her er bare litt av det jeg har handlet inn idag. Jeg har faktisk handlet så mye mat at jeg kan spise i mange dager i strekk! Hurra for matshopping! :)






Dette er faktisk (tro det eller ei), den kjipe maten jeg spiser. Dere skulle sett hva jeg har i kjøleskapet nå! Jeg har tilogmed handlet inn toalettpapir&håndsåpe til fellesskapet! Fattigliv, je.


/Trondsen

Ingen kommentarer: