onsdag 23. september 2009

Ny uke, nye muligheter

Det var i alle fall det jeg tenkte da jeg kom hjem på mandag morgen. Jeg bestemte meg da for å teste ut hvor lenge jeg kunne leve på en type pålegg, før jeg ble lei. Jeg tok selvsagt syltetøy, siden det var det eneste jeg faktisk hadde i kjøleskapet da jeg kom hjem fra Kristiansand. Kaffe&syltetøy er ingen dum kombinasjon.



Det tok meg litt under to dager før jeg trasket bort på kiwi og handlet inn diverse matvarer. Hvem trenger middag når de har pålegg og knekkebrød? Man kan kanskje si at jeg ikke helt fullførte mitt lille syltetøy eksperiment, men den tid kommer vel den og. Vel, siden jeg har konkludert meg frem til at jeg har jernmangel, kjøpte jeg selvsagt brunost, og siden jeg er en appelsinjuicehore, så jeg måtte selvsagt ha det også. Selvom den smaker relativt kjip, sier jeg ikke neitakk til firstprice-juice til 13kroner.

Jo! Siden mesteparten av fagstoffet mitt er på engelsk, bestemte jeg meg for å kjøpe en latterlig dyr liten bok på norsk. Hei, kanskje jeg består eksamen likevel!




/Anette

Ingen kommentarer: