tirsdag 8. september 2009

I can spell love in two words; Robert Pattinson

Gamle dager;

Bare så det er sagt; JEG dumpet Aksel, til fordel for Robert. Så nå er han selvfølgelig helt knust, og søker trøst og kjærlighet hos Tone. Men både jeg og han vet at han aldri kommer til å oppleve det samme igjen.
Men ja. Så var det min nyeste kjæreste, Robert Pattinson; Da jeg møtte han, skjønte jeg bare at mine følelser for Aksel bare hadde vært en fjortiz-forelskelse, sammenliknet med det jeg føler for (og han føler for meg, selvfølgelig) Robert. Jeg kan ikke begynne å sette ord på det jeg føler for ham. Vi er bare forelsket! Ja, jeg kjøpte TOPP fordi det var en plakat av ham i det. Jeg har også bestilt 3 filmer med han i hovedrollen (how to be, little ashes og en til), et par magasiner med bilder av han i og lastet ned noen hundre bilder av han. Jeg oppdaterer Robert Pattinson-fanbloggene opptil 15 ganger om dagen. Har sett Twiligt 5 ganger denne uken, og Harry Potter filmen han er med i 2ganger (den er ikke gøy). Hele dagen min går bort på å drømme om han. Hvordan vi møtes og hvordan livet vårt hadde vært dersom vi ble sammen. Jeg er også oppriktig sjalu på Kirsten, som han dater for tiden, og får skikkelig vondt inni meg når jeg tenker på at vi faktisk aldri kommer til å møtes. Jeg har aldri vært så forelsket som dette før, og det gjør skikkelig vondt. Det hele er skikkelig patetisk og fortiss, men ikke minst; SLITSOMT! Jeg trodde faktisk ikke det var mulig å bli så betatt/besatt av noen du aldri har møtt før..
Jeg har i tillegg til min storforelskelse blitt bitt av Twilight-basillen. Jeg er på bok 4, og i går gråt jeg meg i søvn.
Det beste til slutt;



Jadaa. Jeg tror (vet) at jeg aldri har vært mer patetisk enn dette.
Jeg trenger hjelp. Noen?
/malin

4 kommentarer:

Jeanette sa...

hahahaha, er det mulig. vittig!

Anonym sa...

oi, er det hedvig sitt bur? :P

christine sa...

hahahaha jeg døøør, men han er skamdeilig, full forståelse for crush'en din malin!

drittfjes sa...

Anonym/ingrid; ja, seff?! :D :D