tirsdag 8. september 2009

moccamaster

I går kastet jeg bort dyrebare studietid på film&tull. Da jeg var ferdig med å se på film, fant jeg ut at jeg skulle se på mer film. Noe som resulterte i at jeg satt oppe til klokken 2 for å se ferdig Twilight (som forresten ikke var så gal)



Jeg bestemte meg derfor idag for å være en smule produktiv. Til tross for at jeg heller satt hjemme og fulte rettsaken i Kongo i dagmorges (istedet for å lese), så har jeg faktisk klart å studere. Siden dette innlegget er totalt uinteressant i seg selv, tenkte jeg at jeg skulle fortelle noe enda mer uinteressant: Jeg har kjøpt røde snehvitepler(norske epler tror jeg det er, de som er hvite inni), og funnet en midlertidig løsning på den ødelagte kaffetrakteren vi har her. Forresten så kjøpte jeg en pakke med lol-isen "sitting bull", som er ca den eneste gode isen fra diplomis. Det var forresten en anti-sittingbull gruppe på facebook, fordi isen ikke har noe med indianere og historie&tull å gjøre.


Jeg vil ha en moccamaster. Jeg merker at jeg noen ganger skulle ønske jeg var hjemme, hvor vi har relativt god kaffe, og der maten er gratis.
Nå skal jeg tilbake til studiene... igjen.

I morgen er forresten mobilen min reparert!! :) Tidenes dag. I morgen altså.

/Anette

Ingen kommentarer: