onsdag 9. september 2009

En gledelig nyhet

Som alle vet så består innleggene mine kun av tekst, og bilder hentet fra google. På grunn av mangel på kamera, kan jeg godt si at det ikke alltid er like spennende å lese hva jeg driver på med. Så idag tok jeg saken i egne hender. (Nei, jeg kjøpte ikke et kamera) Jeg fikk mobilen min reparert. Siden jeg ikke har fungerende bluetooth, ingen ledning til å koble til dataen, eller internetdekning på mobilen, så trodde jeg virkelig at jeg ikke skulle få inn noen av bildene på bloggen. Men joda! Infrarød svikter aldri. Selv om det tar usannsynlig lang tid å få sendt bildene via infrarød, så skal jeg likevel gjøre det. Nå er det slutt på google&youtube, og nå skal dere faktisk få se hvordan jeg har det.




Tidenes mobiltelefon. Med en velfungerende infrarød-sak.


Siden jeg kun tok to testbilder, så får det bli slik denne gangen. Det er forresten mitt fantastiske vindu, og jeg har jo anskaffet meg en plante, som jeg tror kanskje vil ha litt sollys, så jeg satt den i vinduskarmen. Og øredobbene som henger der skal jeg finne en annen løsning på enn det der.

Forresten fant jeg utrolig mange bilder på mobilen som jeg hadde glemt at jeg hadde. Det blir morsomt å få lagt dem inn :)


/Anette

Ingen kommentarer: