mandag 7. september 2009

mandagkveld

Denne helgen har jeg hatt besøk av JørgenJoacim, som har hjulpet meg med å innrede mitt nye rom. Vi lette etter Ikea-bussen i sikkert 1time, men det var verdt det, for nå ser alt sammen mye bedre ut. Jeg har tilogmed innvestert i en plante! Så. Det har vært en hyggelig helg. Jeg har faktisk spist ordentlige måltider og sett på 3D-film (Istid3), som forresten var veldig morsomt. Ellers ble det flaueste topmodel-showet holdt på utescene utforbi jernbanetorget, så det var jo... gøy. JanThomas var der da! Utenom det.. : Jeg møtte på en del kjentfolk, og faktisk er ikke Norge så veldig stort..
Nå har jeg studiefri, fordi jeg skal lese i heeele morgen.. Så nå skal jeg se litt på dette(som forresten er noen av mine nyeste kjøp):



Til Ingrid: jeg har kjøpt sesong 2 av flightoftheconchords, så du må komme på besøk og se det hos meg. Jippi! :)



/Anette

Ingen kommentarer: