torsdag 17. september 2009

I <3 one shoulder dresses

Topshop

ASOS


H&M

FCUK (french connection UK)

Jeg føler meg utrolig teit og lei når jeg prøver å blogge om mote. Men. Jeg har ikke noe liv, så det er det eneste jeg kan blogge om..
Nå holder jeg på å pakke til reisen i morgen. Jeg reiser til Fredericia i Danmark. Der skal jeg tilbringe helgen hos min kjære Trine! Jeg gleder meg masse!!

OK. Over til noe annet. Jeg lastet forventningsfullt ned den nyeste episoden av Gossip Girl igår, men den viste seg og være utrolig kjedelig.. Jeg har gledet meg til sesong 3 i ca, ja, lenge, men jeg ble skuffet! Ok, Serena, vi skjønner at du vil møte faren din og sånn, men det er ikke interessant. Det er heller ikke Rufus og Lillys adoptivsønn, eller Nates forhold til familien. Og Blair, jeg hater å si det, men HVORFOR GÅR DU MED DEN STYGGE HATTEN?!?!?


Når jeg er inne på ungdomsserier, hva er greia med 91201?!?!! Jeg lastet ned et par episoder, men allerede etter første episode hadde det vært mer drama enn hele sesong 3 av The OC (og da er det virkelig ille). Og hvis du ser bort ifra Naomi (som kanskje er tidenes fineste), så er det ingen pene mennesker i den serien! Hvor er alle de kjekke guttene og deilige damene?? Ethan skal liksom være skolens hunk, men jeg tror aldri jeg har sett en kjedeligere person i mitt liv. Er det virkelig noen som ser på serien og synes den er bra/gøy/spennende?

Jess, da var dagens frustrasjon ute. Går og farger håret for andre gang denne uken/malin

Ingen kommentarer: