fredag 1. februar 2008

London Calling






Meg og Malin har utrolig lyst til å studere i London. Vi vil da ta flere fag som f.eks grafisk design, design, mote osv. Malin vi også ta journalistikk. Vi drømmer om å gå i Londons gater i fake pels jakke,høyehele og et diger smil, så plutselig møter vi på en fotograf som vil ta bilde av oss. At vi har blir face hunted. Det hadde vært utrolig gøy. Sist vi var i London, skjedde det faktisk. Det var en fotograf som reiste rundt i flere land og tok bilder av forskjellige mennesker.
I London kommer vi til å gå med alt vi vil. London er ikke akkurat en mellom stor by som her, så da er det bare å ta det helt ut. Vi vil ha en leilighet, kanskje dele med Linn og. Det kommer til å bli ubeskrivelig gøy, og hardt med studie. Men vi må nok jobbe først et år for å få råd til det.
I dag hadde jeg og Malin en kort dag på skolen og skal snart til Ingrid. Etter vi har sett that 70's show og Scrubs. Jeg skal sove hos Ingrid, mens Malin skal hjem, siden hun skal jobbe på gartneriet i morgen.
Bildene er det Malin som har tatt. Hun er flink til å ta bilder. Det ene bilde er den nye skjorte/kjolen min, men de andre er bilder av fake pels jakke, som jeg kommer til å bruke mye av i London.
Sarah.

1 kommentar:

Ingunn sa...

så herlig det første bildet var !