tirsdag 5. februar 2008

Big



Fant en gammel bukse av min far, og tenkte jeg kunne lage en stor deilig shorts av den. Beregnet litt feil at jeg kan bruke den som ''jeg later som om det er en jumpsuit''. Bare å ha shortsen til midjen og ta på et belte. Eller så kan jeg også bruke den som en slafse, mega brettings shorts. Av bukse ble det faktisk laget en lue og en halsvarmer. like greit. I dag på skolen var egentlig halvveis krise, hadde framføring, ble nervøs og fucka det rett og slett til. og jeg som er drama elev burde jo kunne dette. men visste jeg ikke kunne begynnelsen på det jeg skulle si, og ødela det hele med nedpsyking. like greit. Etter skolen var meg og Malin hos Andreas nye hybel. Gratulerer. Ble veldig posetiv overraska over hybelen. den var fin. og etterhvert når vi fant ut at det ikke spøkte der, så ble hybelen enda finere.
Sarah

1 kommentar:

Ingunn sa...

så fint antrekk :)