lørdag 9. februar 2008

something is going to happen!

Har nesten ikke vært hjemme de siste dagene, så derfor har jeg ikke fått blogget.

På torsdag overnattet jeg i Andrea sin nye bolig. Jeg møtte desverre ikke på noen spøkelser, og tror jeg må trekke tilbake påmeldelsen til åndenes makt. Vi fant nemlig logiske forklaringer på hvorfor døren plutselig åpnet seg, og hvorfor det knirker i hele huset. Jeg som gledet seg sånn til å være med på TV.
Bortsett fra det, hadde jeg det topp! kjempekoselig! vi lagde milkshake(bilde), den var dødsgod.

(jeg elsker koppene til Andrea. Min var krokodillen)

I går var jeg i bursdag til Hege, dette antrekket:
Det var sykt kos. Ble stress når jeg skulle hjem, så sov bare hos Ingrid<3

Nå skal jeg se filmen Closer :) den er så sykt fin.
Ha en topp dag alle sammen.

Humør:
Malin

Ingen kommentarer: