lørdag 2. februar 2008

She walks like she don't care

Idag har jeg vært hos Sarah og hos Ingrid. Vi så filmen "closer", var moro den.

Dagens chille antrekk:
Jeg er veldig stolt idag, fordi.. I går var første gangen jeg labbet hjem hjem fra busstoppet etter klokka 8 på kvelden. Jeg er mørkredd, og veien fra busstoppet til mitt hus er så skummel at den skremmer livshiten ut av alle som går der. Jeg skal prøve å beskrive:
Først så labber du en ikke så skummel vei i ca 5 min, den er omringet av skog, men det er gatelys der og noen få hus, så det går greit.
Så kommer hengebroa. den er nesten det skumleste. Når det er mørkt så kan man ikke se om det kommer noen fra andre siden, og plutselig kan det stå en drapsmann rett foran deg. (se bilde)
Så går du forbi et gammelt asylmotak. Og en stor hvit nedslitt bygning, med et lite "kott" på siden, som er perfekt til å voldta/drepe noen i. Denne hvite bygningen er omringet av store trær, og har automatiske lys som slår seg på når du går forbi. Skvetter like mye hver gang. Og hvis det gjemmer seg en drapsmann i buskene så kan han se at du kommer fordi lyset slår seg på.
Så er det en ca 10 min lang slette, med bare 1 gatelykt. På sletten ligger det INGEN hus, og det kjører aldri biler der (altså perfekt for en drapsmann)
Så kommer du til en grusbakke som fører opp til mitt hus.
Det var det. Følte ikke jeg fikk beskrevet hvor skummelt det egentlig er. De fleste som går veien fra busstoppet mitt og hjem til meg sier at det hadde vært en god plass og spille inn en skrekkfilm, det er det også!
Da jeg gikk til Linn igår, hadde jeg tatt på meg mammas regntøy+støvler osv, men da jeg kom ut regnte det ikke, gadd ikke gå inn å skifte igjen, så jeg gikk rundt å så dum ut!
(L)U Sarah!
/Malin