mandag 4. februar 2008

Barnslig





Jeg har holdt på med moderne slaveri og vikingtidens trelldom i hele dag og ble veldig rastløs til slutt, så jeg øvelsekjørte og passet mine fettere får å få ut rastløsheten.
Når man passer to søte små, så er det lov til å være barnslig. Tuller alltid med størstemann. Og nå har han faktisk fått seg en kjæreste. Han tror hun har lyst hår, var ikke helt sikker på hvilken øyenfarge hun harog han visste hun var grei nok. Det var egentlig det. Jeg sa: Så du får deg plenty of damer? og han sa: hehe, jaa selfølgelig!
Jeg fikk ikke boys boys boys på den tiden. De små vokser så fort. Fetteren min har mobil. Tror han går i 4. Jeg fikk mobil i 7-8 tror jeg. Og så plutselig har han alle disse chicksene rundt seg. Neste generasjon begynner sikkert med mobiler som 2åring og har allerede forlovet seg som baby. Oh Baby Baby. Jeg føler meg litt for barnslig for de små, siden jeg var barnslig når jeg var liten, og de er ikke.
Sarah.

2 kommentarer:

Anonym sa...

heisann. hvem er de på de to nederste bildene?
:)

drittfjes sa...

Hei Ingrid:) Jeg stjal bildene fra Malin, så har ikke pipling. Men det har egentlig ikke hun heller. hehe