torsdag 14. februar 2008

Schade


Synd det. Ingen Valentine kort. Ikke akkurat bombe. Men fikk en road trip med Andrea. Til Mandal og tilbake. Og vi kjøpte lapper med brunost og tørka bananer. Så det er jo ikke så dumt.
Og så håndball kamp til min lillesøster. De vant 14-8. Veldig bra. Satt der med rester av banan chipsene mine og mumla til meg selv av hva dommerene gjorde feil. Søstra mi tørte å sitte på hjem fra kampen. Hun syntes ikke jeg var dårlig på øvelsekjøring. Hun følte seg sånn halvveis trygg. Det er jo bra, for meg.
Valentine er oppskryt. Det er amrikansk tradisjon som vi har stjålet fordi vi ikke har noe bedre å gjøre. Gode ord fra Andrea. Men det er jo sant. Men kan tenke meg det er veldig fint når man har kjæreste, eller får et koselig kort eller mld, men slikt får ikke jeg- så schade. Men jeg fikk jo en mld av Anders, men det kan ikke telles, siden Anders holder på med alle jentene i klassen og har sendt mld til, ja, alle jentene i klassen. Virker fint å være den eneste gutten i klassen. Jeg dag drømte jeg at en ukjent bare kom hen til meg og ga meg et kyss og sa happy valentine. thats it. så enkelt og greit. En du ikke kjenner, tenker på deg og følte det var nå det trengtes å gjøres. Det hadde ikke vært så dumt det. Men sånn skjer ikke. Jeg drømte også at jeg andrea malin anette hadde fått oss hybel, en skikkelig luksus hybel. Men den var så billig, siden det var spøkelser der. Jeg hadde ikke en god natt i går for å si det sånn. Schade. Alt er Schade.
Men har i det minste min Malin som jeg er veldig glad i! Happy Valentine til deg da hvertfall, det kan du få, selvom det er litt teit. Love You
Sarah

Ingen kommentarer: