mandag 25. februar 2008

hanging high

Etter å ha bestilt Lykke Li's cd på nett for en stund siden, men likevel ikke fått den, så bestemte jeg og malin oss for å sjekke platekompaniet om cd'en hadde kommet. Jeg som alltid tror jeg har rett, hadde feil denne gangen. Det var nok ikke 29 feb den ble gitt ut. men før. Noe jeg er glad for. Jeg sitter å hører på sangene nå. Klarer ikke å bestemme meg for hvilke som er best. Ikke i dag hvertfall. Jeg kan si at ''Melodie&desire'',''dance.dance.dance'', ''i'm good. i'm gone'', ''let it fall'', ''my'', ''little bit'', ''hanging high'', ''this trumpet in my head'', ''complaint department'', ''breaking it up'', ''time flies'' og ''window blues'' var best, men da sier jeg alle sangene. Men skjønte ikke hvorfor ikke ''everybody but me'' og ''tonight'' ikke hadde havnet på skiva.
Sarah

Ingen kommentarer: