lørdag 9. februar 2008

Sliten


Beklager jeg ikke har skrevet noe. Jeg er sliten. I forgårs spilte jeg håndball turnering med skolelaget, og ble litt halvveis ødelagt. Forstua tommelen, sånn at jeg fikk inndre blødninger i vevet. Tommelen stivna helt i går. Så i går klarte jeg ikke matte prøven. Ok, kanskje ikke hånda var unnskyldninga, men det tok så langt tid å skrive. Fikk ikke tid til å rette opp noen feil. For jeg vet alt ble feil. Men i dag er tommelen bedre, er derfor kan jeg skrive litt på bloggen.
Skal til ingrid snart.Malin kommer også. Blir nok bare dassing. Orker ikke noe. Er dassen av alle dasser.Tar hvertfall med første sesong av that 70s show jeg har fått meg.
Sarah

4 kommentarer:

Ingunn sa...

er det deg på bilde..?

drittfjes sa...

Neinei, absolutt ikke.
åj, tenkte ikke at folk kunne tro det var meg.burde jeg slette bilde kanskje?

Susanne sa...

hvorfor legge ut det bildet egentlig? sammenhengen var..?

drittfjes sa...

Hehe, at jeg er sliten og vil egentlig bare ligge i senga og bli der