torsdag 28. februar 2008

Jerk me



hands downi'm too proud for love but with eyes shutit's you i'm thinking ofbut how we move from A to B?it can't be up to me'cause you don't knoweye to eyethigh to thighi let goi think i'm..a little bit, a little bita little bit in love with youbut only if you'rea little but, a little bit, a little bitin lo-lo-lo-lo-love with meohooo-ooo...and for you i keep my legs apartand forget about my tainted heartand i will never ever be the firstto say it but still I, yes you know I..I..I..i would do it, push a buttonpull a trigger, climb a mountainjump off a cliff, 'cause you know babyi love you love you a little biti would do it, i would say iti would mean it, we could do itit was you and i and if only i..i think i'ma little bit, a little bita little bit in love with youbut only if you'rea little but, a little bit, little bitin lo-lo-lo-lo-love with mecome here, stay with mestroke me by the hair'cause i would give anything, anythingto have you as my man (2X)a little bit, a little bita little bit in love with youbut only if you'rea little but, a little bit, little bitin lo-lo-lo-lo-love with me
Skoledagen har gått ut på å fått latterkrampe for ingenting. Du får energi og du klarer å forsette skole dagen. Det er kanskje det eneste som holder meg oppe under en hel skole dag. Eller det er jo venner, men det er de som får meg til å le, så latter går under temaet --friends--. Men jeg ler jo uheldigvis mye av meg selv, så jeg kan klare å le hvis ikke mine venner får meg til å le.
Le. Du må le. Humor betyr alt.
Latter gir energi og latter forlenger livet.
Kanskje jeg lever ekstra lenge siden hver gang jeg ler høres det ut som innvollene mine skal hoppe ut av kroppen, eller at jeg har tenkt å forhekse noen med hekselatteren min.
Klassen hadde svampkrig i dag. Jeg lo utrolig godt. Men jeg kan si at jeg vant heeile shiten.
Sarah.

Ingen kommentarer: