søndag 17. februar 2008

syndag

Slike aktige sko. Disse er fra TopShop. Synd det ikke kan bestilles til Norge. Barnslige mønster på t-skjorter. Og slike hvite fine sko. Håper H&M har begynt å selge slike igjen.
Hippie inspirerte mønster på topper osv.
Svart trench coat må jeg finne meg.
Dette er swimsuits, men de var fine og inspirasjon til jumpsuit eller stropeløse kjoler. Noe jeg gjerne vil ha.
Jeg vil shoppe. Skal tasse litt i byen i morgen med Ingrid, mens Malin jobber. For se om jeg finner noe da. Jeg har ihvertfall noen ting jeg har lyst på.

Jeg vil også finne meg undertøy inspirert fra den fine lilla gjennomsiktige BH'en til Stella McCartney. I Dag sydde jeg en skjørt, sydde opp et skjørt og så fant jeg et gammelt skjørt. Plaster på såret at det er søndag og alt er stengt.
Sarah.

2 kommentarer:

KarolineNatalia :] sa...

Jeg er ladd for en badedrakt aktig body, i gammelblomstret mønster. Slik som denne om dere skjønner ;]

http://lisaplace.blogg.se/
images/body_1202737199.jpg

Ligner litt på den helt til venstre :p

drittfjes sa...

Jaa, den ligna jo:) Men det er så kult! Har lyst på sånn selv, men det er ikke akkurat så mye av det i butikker:P Si ifra hvis du finner en:)