tirsdag 19. februar 2008

Do you love?





Vi alle har noe vi elsker, og noe vi ikke elsker. Fra min side elsker jeg Keds og Stella McCartney. Men selfølgelig masse mer. Men jeg elsker ikke menn i Speedo eller alle de sprøe skoene catwalken eksprimenterer med. De setter hæler på feil sted, og freaker det helt ut. Kan ikke sko bare være sko? Sko man kan gå på. Jeg selv er ikke bare Keds jente. Jeg har jo selv pumps støvletter og alt man kan ha. Men alle disse er ''gå-bare''. Disse fine skoene kan jeg gå i utenom å snuble. Jeg lurer på hvordan man gå gå med disse rare skoene. vet dere? Syntes dere de er fine? Do you love?
I dag hang jeg med Anette i hele dag. Mamma og pappa tok oss ut på Kina food. Det var godt. Hadde kongereker i hvitløssaus. I morgen er det hytte på 3 dager uten internett. Men det blir kos.
Sarah

Ingen kommentarer: