tirsdag 19. februar 2008

Monøi

Gave til mor. Eller jeg beklager jeg glemte morsdagen og jeg er glad i deg mamma-gave
Spising på Geheb i dag med Ingrus
Sko shopping i dag Sko shopping idag

Passing på kids. Fetteren Henging i drama ganga 2 timers venting på Tonje mens hun klippet og stripet seg
Anette på en helt vanelig dag

We love Wasrud. WASroot Anette is in the NAVY
Kjedsomhet i Jonas timer
Venter på Karen og Ingrid mens de prøver klær og tenker og grubler over hva som skal kjøpes
Ingrid i fine klær, som alltid Sommeren med min Tonje. Sov under åpen himmel

Livet i det siste, og livet i sommer. I dag fikk jeg som det ville. Kjøpte meg svart trench coat, 5 par sko,et skjerf,et belte,en genser,en veske. Livet er ikke kjipt. Men lurer på hvordan Malins liv er nå med spysyka. Tenker hvertfall på deg kjære. Bli frisk til hytta. Glad i deg og God bedring!
Merker været er på vei til noe godt. Nærmer seg god varme, nesten sommer. Litt overdrivelse er lov. Men så sa kjørelæreren min i dag: Men det var jo 24 februar sist år det begynte å snø utrolig mye.
Så man vet aldri. Det kan jo alltid snus på, og så er ikke livet ikke kjipt lengre. Kjipt det. Schade.
Sarah

Ingen kommentarer: