torsdag 31. januar 2008

Go Giants

T-skjorta i dag

Julianne Moore på forsiden av bladet AnOther

Ingrid


Ingrid har vært på besøk. Vi så på Scrubs og That's 70-show. Det er det beste! Fra klokken halv 5 til klokken 6 er den beste tiden på TV2. Men i dag rakk vi ikke Friends.
Vi dasset og lo som bare det av Scrubs og That's 7o-show, selvom det var trist på Scrubs i dag. Det er veldig gøy med Ingrid, siden hun må gjenta alt det morsomme og hun ler av alt, så du kan jo tenke at hun snakker mye under seriene. Hun er fin da..

Jeg har et skikkelig tjukk blad jeg elsker,. Det heter AnOther, og der er Julianne Moore. Hun er så fin. Sitt fine lange oransje hår,. Men hun har jo selfølgelig bleiket det nå og kortet det. Noe jeg ikke likte. Hun ser mye eldre ut nå. Elsket det oransje håret hennes. Hun så så naturlig og fin ut. Det var hun som inspirerte meg til å få håret oransj igjen. Jeg har egentlig helt oransj hår. Fregna med det oransje håret. Men jeg bleiket det. Måtte bare ha en forandring, og nå trenger jeg en ny en igjen, dvs få det oransj igjen. Men det vil jo ta tid, skal la det oransje håret gro ut igjen. Vel, kommer jo til å ta etterveksten, men ikke med sånn über bleike farge som jeg egentlig har.

Go Giants-
Antrekket fra i dag, t-skjorta mi fra vintage butikken ''Flora'', jeans,ullgenser fra urban (gutte avdeling), hippie bånd aktig greie (Malins), strømpebukser (viktig i stormen).



Sarah.

3 kommentarer:

Ingunn sa...

fez fra 70`s show er så bra, elsker det !

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din veldig godt. Bare så du vet det!

drittfjes sa...

Å tusen takk!:) Litt treig med kommentaren, beklager. Men vi er to stykker, hehe:)