tirsdag 5. februar 2008

Go in!

Beklager dårlig blogging fra meg.

Idag var jeg i Andreas nye leilighet etter skolen, den var sjarmerende. :) Det er litt koselig med spøkelsene også. Melder henne på åndenes makt i dette øyeblikk. Skal gi dere oppdateringer når jeg får svar fra TVNORGE!
Fant denne tightsen hos Andrera. Hun hadde kjøpt den i helgen, digget den. Så jeg lånte den.





Etter det, dro jeg til Linn. Drakk fersken-iste! det var nam, helt til vi oppdaget denne i Tonjes drikke. Den hadde hår! Hva er det????? Noen som vet, så tar jeg gjerne mot forslag.
Må legge ut et bilde av veien til Linn/busstoppet. IGJEN! for å påpeke igjen hvor skummelt det er. dette er det hvite skumle nedslitte huset jeg snakket om. neste gang skal dere få se voldtekts-skuret!

Så skulle jeg lese til teater historie prøve, men det ble ikke noe. fordi jeg ikke eier selvdisiplin, jeg utsetter ALT, ALLTID! noen med samme problem? Vil gjerne finne en medisin mot dette, fordi det begynner å gå utover karakterer feks!


nå MÅ jeg faktisk sove, selvom VOUGE frister. Veldig.
Slenger med dette vakre bildet:



Malin



4 kommentarer:

M sa...

Hmm, det lignet litt på ingefær det oppi isteen.

drittfjes sa...

Det er mulig. men skjønner ikke hvordan det kan havne oppi der. kanskje det er fersken?

THEA sa...

iih, hvor er den tightsen fra?

drittfjes sa...

GinaT tror jeg :)