lørdag 2. februar 2008

American Beauty


Dagens by outfit

Jeg sov jo hos Ingrid i natt. Faren til Ingrid er heit. Ingen var hjemme da. Men jeg begynte å tenke, og tenke høyt. En gang så kommer jeg og faren til Ingrid å ende opp som i American Beauty opplegg. Det er bare noe med han. Ingrid var ikke så veldig fornøyd når jeg sa det. Han er Dilf. Skal nok klare å ta et smugbilde en gang. Karen kom i går, og LS og Maia. Karen ble lengst. Vi satt opp på kjøkkenet lenge og bare hang og snakket. Det var koselig. I dag spiste vi pannekaker til frokost. Meg ingrid og Karen. Det var godt. Og vi spiste også makrell i tomat. viktig. DEt er så godt! Var med i byen i dag. Men holder meg litt i kinnet med å ikke kjøpe noe. Ganske lurt. Må spare til Hellas med min Tonje og Marie. Jeej
Sarah.

Ingen kommentarer: