søndag 10. februar 2008

Misfornøyd


Jeg vil ha lengre hår. Det tar for langt tid å gro. Jeg vil være 18 år. Det er akkurat 2 månder til. Det er for lenge. Klarer ikke vente. Selvom det ikke er så stort, men likevel stort. Det er bedre å være 18 år enn 17 år. Men føler jeg henger litt etter siden jeg ''snart'' fyller 18. Jeg er virkelig ikke klar for oppkjøring om 2 månder. Jeg har ikke tatt teorikurs. Jeg kommer aldri lengre enn s.79 i boka ''Veien til førerkortet''. Jeg duger rett og slett ikke. Men som attenåring, kanskje. Jeg har faktisk ikke innsett det før i dag å hvor mye jeg vil være,vil være. Jeg satt på bussen fra Ingrid til meg. Bussturen tar lang tid, men den tok enda lengre tid når alle prata om at de skulle ut på byen, mens jeg måtte sitte på lengre, helt hjem. Får vel holde ut litt til. Nå legger jeg min søttenårligerompe til sengs.
Sarah.

5 kommentarer:

Line. sa...

Ikke klag :O blir ikke 18 før i desember !:|

Anonym sa...

skjønner at du gleder deg til å bli 18, hadde countdown flere mnd i forveien før jeg ble 18. nå er jeg snart 20, og har begynt nedtellingen der også. :p

drittfjes sa...

Line: hehe, unnskyld:P men det går jo fort, ikke sant?:)
Benedicte: hehe jaa:p deilig å bli 20, noe helt annet en 18, for å si det sånn:)

Helene Sofie sa...

Skjønner at det er kjedelig å vente! Det må jeg og når den tid kommer, bursdag i Desember! ;O

drittfjes sa...

Du og:)Jeg har kanskje ikke så mye å klage over likevel,hehe. Burde heller være fornøyd enn misfornøyd, men kribler så etter å være 18;)