søndag 4. oktober 2009

Vi har trænt, og vært på streng die-ett

Litt over åtte ikveld, bestemte jeg meg for å starte mitt nye&bedre liv, og så spontan som jeg er, slang jeg på meg nødtrenings-outfit, og dro på en usannsynlig kald og slitsom jogge/løpetur. Selvom det er ganske tiltak å i det hele tatt bevege seg, med tanke på at jeg kun går de gangene jeg trenger det, var det skikkelig verdt det! Og det er nesten så jeg må gjøre det litt oftere. Neida.. Joda. Men denne årlige joggeturen måtte jo selvsagt dokumenteres, og på grunn av tidenes mobilkamera fra min side, ble det ikke mye til bilder. Mamma er alltid redd for at jeg skal forsvinne eller påkjøres når jeg drar på løpetur, så jeg måtte ha på en utrolig funky refleks rundt ankelen. Jeg må si jeg så relativt kul ut.

Jeg måtte jo ta bilde av omgivelsene, slik at dere ser at jeg ikke lyver. Jeg løp bort til flyplassen, og på tilbakeveien tok jeg dette bildet (i fart). Det er coop prix altså. Je. Jeg er så sporty.

/Anette

Ingen kommentarer: