mandag 26. oktober 2009

Ja, noen ganger er jeg ei jente-jente

Jeg skal innrømme det jeg, jeg setter meg gjerne ned og ser på topmodel, spiser godteri og drikker vann med frukt i på en mandagskveld. Faktisk, det er ikke så dårlig underholdning med dumme jenter som oppfører seg dumt på tv. Jeg har aldri forstått hvorfor de alltid hyler og skriker så mye (av glede, vel og merke) på TopModel. Og jeg kan ikke noe for det, men jeg syntes faktisk Tyra Banks er usannsynlig latterlig. Hun oppfører seg hvertfall dumt på tv.




Bare for å illustrere hvor tjukk jeg føler meg nå, i ettertid, etter at jeg har overdosert i sukkerinntak, så slenger jeg inn et bilde fra min kjære google. Jeg angrer virkelig på at jeg lot meg friste, men noen ganger må man være litt emo og trøstespise goderti og se på jente-tv.

Men, sånn at jeg ikke virker altfor usunn. Det går uker mellom mine sukkerinntak, og jeg har faktisk ikke fråtset i sukker på over 3 eller 4 uker, og det er ikke så galt. Egentlig er det økonomien som tilsier at jeg ikke burde, for jeg vil heller bruke penger på klær og tull jeg ikke trenger enn mat. Og, bare for å veie opp for at jeg ha tjukket meg idag, så drikker jeg det som har blitt kollektivets nye trend: Vann m/frukt. Egentlig er det bare det at det er kjedelig å drikke vanlig vann..



Ellers er jeg ferdig med min 1000siders tykke psykologibok! Så hurra for meg! Det er 4uker til eksamen (på dagen faktisk), og jeg begynner snart å grue meg. Eller noe.
Forresten så savner jeg mine kjære venninner i Kristiansand! Og jeg vil mer enn gjerne komme ned og besøke dere så fort jeg har muligheten! Hvis jeg er tidenes nerd, og har selvbeherskelse, skal jeg nok fått dratt min søvnløse kropp ned til Kristiansand i løpet av noen uker! Så, idag syntes jeg synd på meg selv og føler meg som viggovenneløs (ikke tro at jeg ikke har noe sosialt liv, for jeg har det, og jeg skal faktisk på ost&kjeks+vin-kveld på onsdag!). Cry..

/Trondsen

Ingen kommentarer: