tirsdag 13. oktober 2009

"out of .. lissom.. ingenting"

Jaha, så jeg går på den aller siste forelesningen i generell psykologi, og regner med at foredragsholderen skal være helt fantastisk flink og få meg til å føle at jeg ikke kommer til å stryke på eksamen likevel. Men..til min store skuffelse (og forskrekkelse) er det det kvinnemennesket jeg la mitt hat på forrige uke fordi hun var så ubeskrivelig kjip&dårlig, og for ikke å si ung og altfor "kul". Kall meg gjerne kjedelig og konservativ, men man skal ikke banne når man er foredragsholder, og man skal hvertfall ikke bruke kleint "ungdommelig" språk og si "lizzom" og "azzaaa" og bytte ut S med Z. Gad! Kanskje er jeg bare gammel og bitter idag, men jeg irriterte meg veldig mye over henne forrige uke, og når hun igjen dukket opp idag var det like før jeg reiste meg og gikk. Noen mennesker tåler man bare ikke. Hilsen frøken negativ.

Men, siden jeg kun blogger om skole, mat og kaffe, tenkte jeg at jeg skulle prøve noe nytt. Jeg så nemlig på film i går. Jeg så "Factory Girl", og jeg må si at jeg faktisk liker den. Har jo sett den før da, så jeg hadde strengt tatt ikke behøvd å sitte opp til klokken 3 på natta for å se ferdig filmen.
Uansett, syntes det er en litt fin film, og siden vi har 2 lesere, tenkte jeg at jeg kunne anbefale den til dere. Også i tillegg er Sienna Miller ganske pen, så det er jo en opptur.




Kan jo være verdt å nevne at til tross for at jeg leser og ser på nyheter hver eneste dag, hadde jeg faktisk ikke fått med meg at Obama vant nobelpris (ellernoe.) Oh yes, jeg er relativt tapt bak en vogn..

/Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg leser bloggen deres :D

Kikki sa...

gratulerer med å følge med anette!