onsdag 21. oktober 2009

Dop meg ned

Jeg er utslitt og lei! Jeg sovnet klokken halv 7 i dag morges, og da hadde jeg virkelig prøvd å gjøre alle mulige kjedelige ting for å sovne. Mamma mente at jeg ikke kunne drikke meg i søvn hver natt, og rådet meg til å la vinen ligge og heller investere i naturmedisin. Og så skrøpelig som jeg er, klarte jeg omsider å dra meg ut av døren og kjøpe meg en pakke med lugubre piller. Skal visstnok ha en søvndyssende effekt..


Og som om ikke det er nok. Jeg har klart å få en eller annen teit sykdom som gjør at jeg hoster hele tiden, og etter en hel natt med søvnløshet og hoste, klarte jeg jammen å få feber også! Hurra for høsten og svineinfluensa. Så jeg investerte i b-vitaminer, som skal bygge opp immunsystemet mitt igjen!

Og jeg hadde et omega3-prosjekt gående for en stund tilbake, som jeg valgte å ta opp igjen. Så nå dytter jeg i meg disse ekle gule kapslene. Jeg føler meg nesten som et dophue der jeg sitter og presser i meg piller og allslags rare midler.



Og siden jeg skulle variere innholdet litt, tenkte jeg å slenge inn et bilde av hunden til pappa. Elvis, heter den.

Jeg vil bli frisk! Hjelp?


/Anette

Ingen kommentarer: