mandag 19. oktober 2009

Insomnia

Jeg er søvnløs fortiden. Jeg sovner aldri, og kan ligge våken i timesvis uten å bli trøtt. Det snur opp/ned på alt, for når jeg endelig sovner, har jeg ingen sjangs til å stå opp til planlagt tidspunkt, og jeg prioriterer heller søvn fremfor lesing. Dette har pågått i to uker, omtrent. Og nå er jeg lei! Noen forslag til hvordan jeg kan få tilbake min nattesøvn?

Ellers driver jeg og hoster. Nesten hele tiden. I begynnelsen var det bare en kjip tørrhoste, men nå begynner det å bli verre. Jeg burde egentlig investere i dette:




Men når det er sagt, så gleder jeg meg litt til jeg skal dra hjem igjen (som riktig nok er en liten stund til da, men), for pappa og de har nemlig fått seg en hund. Samme type som den vi har hos mamma, vel og merke, men nå har jeg to hunder! Siden jeg er så lat at jeg ikke gidder å overføre bilder fra mobilen, legger jeg ved et illustrasjonsfoto av to halvfine hunder (Mine er selvsagt finere enn disse her to), men dere skjønner greia. Det er samme type hund, i det minste.


Og som sagt har fattiglivet endelig slått til, og jeg tør ikke gå inn i butikker fordi jeg er kjemperedd for å bruke penger på klær, noe jeg har mest lyst til i verden akkurat nå, men som jeg faktisk ikke kan tillate meg selv å bruke penger på. Hurra for jul, snart.

/Anette

1 kommentar:

Kikki sa...

er det sant??? to varjer! Ntåååå<3