torsdag 29. oktober 2009

Stå opp snart?

Vel, nå sitter jeg her med spotify og nyhetskanalen, og har vært våken siden 05.50. Akkurat når jeg trodde jeg hadde funnet tidenes kur mot søvnløsthet (alkohol), viser det seg at akkurat slik mamma (og alle andre) sa, så var det ingen god ide likevel. Selvsagt forstyrrer det søvnkvaliteten, og selvsagt er det en dårlig kombinasjon.

Til mitt forsvar var det meget hyggelig på fransk-aften med ost, kjeks og (kanskje litt for mye) vin. Jeg våknet i alle fall altfor tidlig, med et dunkende hode.. Men til gjengjeld har jeg begynt å få sansen for rødvin, ettersom jeg egentlig syntes det smakte sigaretter&blod tidligere.

Så, det ser ganske mørkt ut med tanke på produktivitet idag, og tar jeg ikke helt feil tar jeg vel en powenap om noen timer. Jeg hadde forresten glemt hvordan det var å stå opp før klokken 10.00, og det er egentlig ikke så altfor galt. Kanskje på tide å stå opp snart? Det er i det minste meldt hele 3(!) grader idag! Og nei, jeg har ingen teite bilder fra google å dele idag. lol.

/Trondsen

Ingen kommentarer: