fredag 30. oktober 2009

Hurra for Kristiansand!

Dagen min startet relativt lovende. Sammen med Anette2 (nei, jeg prater ikke om meg selv, men hun andre som bor her, og nei, jeg er ikke ironisk) hadde vi en lang&fin frokost, og jeg var allerede i gang med eksamensoppgaveskriving klokken 12. Og selvom min studiedag startet lovende, må jeg ærlig innrømme at det kun har gått nedover.. Jeg skulle treffe på søte&snille Silje, fra gamle 3DR, og det var meget hyggelig (: Vi var på kaffebrenneriet og drakk en del kaffe, før hun skulle på fancyhotell og jeg skulle handle sushi (for å gjøre innlegget mer spennende, bruker jeg min faste illustrasjonsbilde-kilde: google)



Og som om ikke dette var nok, klarte jeg å dra meg selv bort på Kiwi, for å konsumere sukker. Som alltid angrer jeg veldig på dette, og jeg sitter med sukker-hodepine. Jeg måtte jo selvsagt også se nyttpånytt, siden Radioresepsjonen var gjester, og for de som ikke vet hva det er, eller ikke hører på det: kjipt for dere, da har dere gått glipp av noe.

Klokken er 21.45 (i alle fall akkurat nå), og jeg har ikke klart å motivere meg selv til å begynne med oppgaveskriving. Du tenker kanskje at klokken egentlig er ganske mye, men her i huset sitter man med studier til langt på natt, så jeg har massevis av tid igjen..

MEN! Det som var tanken bak dette innlegget var egentlig bare å annonsere (egentlig mest til mine 3 fine venninner: Sarah, Malin og Andrea) at JEG KOMMER HJEM TIL UKA! (selvom noen av dere egentlig visste det fra før), men nå har jeg i det minste bestemt meg full&helt. Så, hurra for hjemreise! JEG RINGER DERE NÅR JEG ER I KRISTIANSAND!

Ilu<3

1 kommentar:

Kikki sa...

Det var vittig med radioresepsjonen! Vi fikk lov å se tv så jeg så det faktisk;) Kan du tenke deg det?