lørdag 31. oktober 2009

Happy Halloween, eller noe..

Siden er halloween idag (det er vel det?), tenkte jeg det ville passet greit å mase enda litt mer om dette halloweenparty-opplegget jeg skal på. Som nevnt, kanskje 1ooo ganger før, skal jeg kle meg ut som LadyGaga. I fare for å se ut som om jeg prøver å ta på meg et 80's treningsoutfit, og at det er det som skal være kostymet mitt, tenkte jeg å dele litt med spesielt interesserte. Jeg klarer ikke konsentrere meg om skolearbeid (og det er ikke fordi jeg er så oppspilt og glad fordi jeg skal på halloweenfest). Altså, jeg har jo ikke begynt å kle meg enda, og siden jeg IKKE skal vise meg offentlig med parykk og hele pakka, så tok jeg bilder av kostymet mitt, del for del:



1stk fantastisk ekkel body

En rosa jakke-sak. Usikker på om jeg skal bruke den, men den er litt "glam"

Lakktights


Stæsj. Solbrillene kunne vært mye bedre, men det er begrenset hvor firkantede solbriller de selger (Og jeg var tilogmed på Target)


Parykk. Siden jeg er så sminkefri&glad måtte jeg ha på meg solbrillene. Og parykken skulle strengt tatt vært litt lenger ned. Og selvsagt skal den stelles litt mer.

Og til sist, øyevipper, som etter mye omjusteringer har blitt en smule kortere enn planlagt, men jeg får ikke plass til dem under solbrillene hvis ikke. Og er jeg heldig er det Anette2 som sminker meg, siden hun har jobbet for makeup-store, eller noe i den duren. Så jeg heier på det :)

Så, jeg kan jo alltids slenge inn et bilde av hvordan kostymet blir seende ut når jeg har kledd meg og littsånn. Jeg lurte også på om jeg skulle sminke på meg det teite lynet som hun av og til pleier å ha i trynet. Problemet er at jeg er veldig ustø på hendene.

Så, happy halloween (teite amerikanske tradisjon)! Finn på noe kult!

/Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

I wanna take a ride on your disco stick!

christine sa...

hahaha, lady gaga faktisk! love it <3