torsdag 29. oktober 2009

Nei, jeg ville ikke spille ladygaga-spill

Vel, så ble kanskje power-nap til en veldig lang nap. Og jeg prøver igjen å stå opp, og denne gangen går det veldig mye bedre. Siden jeg sitter og venter på at kafferusen skal virke inn, tenkte jeg at jeg skulle fylle tiden med noe meningsfylt, og for de som ikke har fått det med seg, så skal jeg på en halloweenparty-opplegg med kostymetvang. Jeg skal kle meg ut som LadyGaga, som jeg forsåvidt misliker. (Kler meg mest ut fordi jeg har en parykk som ser ut som håret hennes) Men, jeg kan jo ikke gå rundt med solbriller hele kvelden, og jeg aner jo ikke hvordan jeg skal sminke meg. (Åja, her løser vi nesten verdensproblemer.) Og når jeg søker det opp på min trofaste google, dukker det opp sider på sider med "make up-spill" der man skal sminke LadyGaga. Jeg skal ikke spille noe spill, google! Og jeg gidder ikke se på 15min lange kjedelige sminkevideoer på youtube heller. Noen som veit hvordan hun egentlig sminker seg? Hun går jo med solbriller 24/7, så det er egentlig ikke godt å si.




Bare for å illustrere at hun ser temmelig klein ut. Jeg er litt lei meg for at jeg ikke lagde et kostyme og festet på en stygg stålplate på kjolen min eller noe. Hva er greia med det egentlig?

/Anette

Ingen kommentarer: