lørdag 10. oktober 2009

Jeg har faktisk en venn

Det er tirsdag! Og jeg har ikke gjort noen verdens ting siden søndag kveld. I helgen hadde jeg besøk av Ingrid. Jeg måtte jo ha bildebevis for å vise at jeg faktisk har en venn, men Ingrid var ikke så samarbeidsvillig.


Det som er verdt å nevne, er at vi var på kino på søndag, og vi så "Vegas". Jeg ble veldig satt ut siden filmen var ubeskrivelig... dårlig! Virkelig. Jeg pinte meg gjennom en kjempekjedelig film uten handling eller høydepunkt, og jeg skammet meg over veldig dårlig skuespill til tider. Hvis noen har noensomhelst planer om å se denne filmen, så IKKE gjør det. Er ikke verdt det. Det som derimot var en opptur var...
...at hun ene i theblacksheeps var på kino! Hahahaha. Jeg trodde bare det var en random same, men der tok jeg feil! Det skakke være lett å møte på "kjendiser" på kino. Jeg spurte jo selvsagt om autograf, siden jeg er blodfan.


Nå har jeg kastet bort et par mange timer på tull, og jeg skal snart på skolen. Men til mitt forsvar hadde jeg en helt sykelig produktiv dag i går, og jeg leste faktisk en del. Er fremdeles litt over en måned til eksamen, så jeg satser på at jeg består. Hvis ikke begynner jeg å grine og flytter hjem.


/Anette

1 kommentar:

Anonym sa...

vennen din har tjukk rygg!