torsdag 15. oktober 2009

Stipend suger..

Jeg har levd det gode liv frem til nå, men når jeg sjekket kontoen i går kveld og stipendet hadde kommet inn, gikk det opp for meg at jeg må være litt forsiktig med hva jeg bruker penger på. Jeg ser for meg at denne måneden kommer til å suge litt.

I tillegg har jeg ufattelig store problemer med søvn for tiden, og sover sikkert i gjennomsnitt 4 timer hver natt. Det begynner å bli slitsomt! Men idag skal jeg virkelig bruke tiden fornuftig. Selvom jeg stod opp klokken ett fordi jeg ikke hadde sovet noenting i natt, skal jeg vaske kjøkken, vaske klær, lese ufattelig mye, ta sol (skyt meg) og kjøpe en krem. Ja, jeg har regnet med at jeg har råd til det. Åh, jeg skal forresten ønske med kamera til jul, så slipper innleggene mine å se ut som dette her.

Sett bortifra alt dette her, har jeg det ganske bra. Nesten i alle fall.

/Anette

Ingen kommentarer: