søndag 25. oktober 2009

Dear God..

.. thanks for all the cute boys at camp! (og takk til lillesøster som står modell, nok en gang)
Om bare 5 dager (!!!!!) til så reiser Andrea og jeg til London. Blir min tredje tur, og forhåpentligvis blir det mindre av dette denne gangen;
... og mer ekorn, kosing, shopping og henging med kule folk ;

Min reiseparner, Andrea, har jeg vært på tur med til London tidligere;
Heldigvis ser vi bedre ut enn hva vi gjorde for to år siden...
Jeg gleder meg så mye at jeg allerede har begynt å pakke. Men jeg har ett lite (gigantisk) problem... Kun en 15kg tung koffert er lov (!!!!!!!!!!!) Så jeg tar kun med meg en truse og satser på å kjøpe resten der nede.
Herreguuud, jeg gleder meg til Primark, New Look, French connection, Topshop, Doroty Perkins og vintage-butikker. Jeg gleder meg også til den deilige frokosten vi kommer til å få på det lekre tostjerners hotellet vårt (toast og frokostblanding) og feire halloween i storbyen! Tenker vi tar en tur til The Dungedon og en trick or treat tur i London Eye. Så tenkte vi også å gå på Wicked, siden vi har sett (nesten) alle de andre musikalene.
Noen som har noen tips til hva annet vi kan finne på der borte? Markedtips (ikke camden eller splitafields)??
xo/malin

Ingen kommentarer: