tirsdag 21. juli 2009

Uteligger

Vel, da var vi hjemme igjen (egentlig kom vi hjem på søndag natt). Og vi har jo selvsagt tatt minimalt med bilder fra den siste kvelden vår ute i København. Og de er det jo Malin som har også.. Kort oppsummert: Vi møtte på noen voldelige karer som tok oss med på det som Malin senere har referert til som "volde-puben" (det het K3, og vi fikk senere vite at det var kult for ca et år siden, men nå vanket det bare lame folk der.) Både kvinner og menn laget bråk. Og det var egentlig ikke så veldig folksomt der heller, når jeg tenker over det.
Vi rømte selvsagt videre, og tror du ikke vi endte opp på samme sted som på torsdag? Joda. Eneste forskjellen var at det var dress-code og gjesteliste. Vi innfridde ingen av kravene, men det stoppet ikke oss. Det beste var, vi kom inn. Folk danset på både bord og stoler, og de klarte nesten ikke holde beina under seg.

Vi skulle egentlig legge oss tidlig, men vi kom hjem på samme tid som avisbudet kom med avisen til hotellet. Ellers er det jo verdt å nevne at vi måtte sitte 5timer i stillesonen på toget på turen hjem. Det var gøy..


Så. Siden både Malin&meg kom inn på skole i Oslo, så håper jeg at vi skal gå her sammen:



Men det spørs om alt ordner seg, og jeg tipper jeg ikke kommer til å finne et sted og bo, og ender opp slik som dette:


/Anette

1 kommentar:

Kikki sa...

HAHAHAHAHAHAHA
ai love ju!