mandag 6. juli 2009

Clifford

Merker at vi har vært litt dårlige til å oppdatere i det siste. Jeg har tross alt en unnskyldning. Jeg har nemlig sett på dette.
Det er synd at dette klippet ikke kan gjengi hvor sykt det faktisk var. Jeg fant ikke episoden som jeg var vitne til (som var på norsk i tillegg), så det blir ikke like bra. Er det bare meg som blir skremt av en stor rød hund?

Ellers har jeg lekt bohem og spilt Zelda på nintendo64. I fare for å virke som verdens største nerd, må jeg bare si at dette ikke er noe som pleier å skje ofte..Så ta det med ro..


Seinere idag skal jeg lage lasagne til en mann som ellers lever på knekkebrød&majones når han er hjemme alene. (beklager at det ble litt internt). Så skal jeg få besøk av Ingrid :)


Merket dette var ufattelig interessant... Nesten så det hadde vært bedre å ikke oppdatere i det hele tatt, merket jeg. Æsj.



/Trondsen

1 kommentar:

Mie sa...

JO! Oppdater, jeg liker dette :D