onsdag 8. juli 2009

de ti bud er brutt

jeg hadde ikke trodd jeg skulle si det, men ja, jeg har brutt de ti bud, og den siste som ble brutt skjedde nylig, da jeg begikk den store feilen av å drepe!
jeg kjørte min vanlige rute fra mandal til tønsberg med reker en helt vanlig lørdag da jeg plutselig så en stakkars skjære som prøvde for livet å fly forbi min bil fra fiskelaget men som tilslutt måtte innse nederlaget å deise inn i panseret. og i det jeg traff denne stakkars karen var det ikke innstingt om å stoppe opp, bremse ned, ringe 113 eller hjelpe den stakkars skjæra, men neida, alt jeg klarte å rope ut av vinduet var: SAAAWIII. og stort mer enn det kom det ikke ut av munnen min på over en time. men det som var det verste for en angrende yrkessjåfør som meg, var at etter hendelsen var det plutselig skjærer over alt, i hele 12 timer etterpå måtte jeg kjøre mens tusenvis av skjærer ga meg killerblikk.jeg kommer aldri til å tørre å se en skjære i øynene igjen. men virkelig, jeg er en bra person, så sawii!





jeg er en synder, men det går greit. flere enn meg som føler seg skyldige? /Andrea

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har drept en spurv med luftgevær

traff hodet :(

Anonym sa...

Jeg traff en liten pip-pip med fiskelags bilen.. Er det noe med bilen eller har vi killer-instinkt som ansatt der?
skummelt..