lørdag 4. juli 2009

"Allsang på Skansen"

De siste dagene har jeg faktisk gjort noe. Jeg var på mandalitt-besøk på onsdag, og jeg må si jeg ble overrasket over hvor hyggelig det var med allsang og fulle mennesker. Til tross for litt høy harryfaktor til tider, var det overraskende morsomt, og jeg måtte til slutt gi etter for presset.


Siden jeg ikke har noe kamera og ikke har tatt bilder fra hendelsen, så legger jeg ved dette flotte bildet fra google. Det var riktignok ikke helt slik det var, men dere skjønner greia.. (Bildet heter forresten "Allsang på Skansen")



Jeg må også meddele at jeg ble sterkt mishandlet på offentlig strand på torsdag. Det skulle ikke vært lov.. Jeg trodde jeg hadde venner, men der tok jeg feil. Jeg ble mobbet, gravd ned, druknet og steinet (med vannmelon) Takk for at dere plager de som er svakere enn dere!


I går dro jeg hjem til Malin for å leke med katten (!). Vi ble bestevenner, så klart. Det eneste jeg gjorde var egentlig bare å spise, så nå skal jeg spise enda mer før jeg skal faste helt frem til neste lørdag. Gleder meg allerede. Til fasten altså, ikke maten.


I dag skal jeg på båttur m/familien, deretter skal jeg isolere meg fra omverden og være emo.. Neida, jeg har faktisk venn(er).. Tror jeg.



/Trondsen

1 kommentar:

skribent sa...

hei jenter:) oppdaget bloggen deres akkurat, og må si jeg allerede likern! sommerhilsen med øl i stort plast-glass.